PREKIŲ GRĄŽINIMAS
PER 3 DARBO DIENAS NUO PREKĖS PRISTATYMO DIENOS JŪS GALITE:
Pakeisti prekę į kitą. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo. Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą.
Svarbu! Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.
Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę, Pirkėjas turi išsiųsti į Omnivos paštomatą adresu: Klaipėdos TECHNORAMA Taikos 39 paštomatas OMNIVA, Tel Nr. +370 670 35434
Kartu su grąžinama preke (prekėmis), Pirkėjas turi atsiųsti užpildytą grąžinimo formą.
KEIČIAMOS ARBA GRĄŽINAMOS PREKĖS TURI ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:
grąžinama prekė turi buti nepažeistoje dėžutėje; prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės.
Jeigu norite grąžinti prekę, užpildykite žemiau esančią formą, kad gautumėte grąžinimo patvirtinimą. Be tokio patvirtinimo grąžinamos prekės nebus priimamos.
Vardas
Pavardė
Jūsų el.pašto adresas
Telefono nr.
Užsakymo nr.
Užsakymo data
PREKĖS INFORMACIJA IR GRĄŽINIMO PRIEŽASTIS
Prekės pavadinimas
Prekės kodas
Kiekis
Grąžinimo priežastis
Brokuota prekė
Gauta ne ta prekė
Kita
Ar pakuotė atidaryta?
Taip Ne
Kitos detalės